15.10.07

blog action day

"Στις 15 Οκτωβρίου bloggers από όλο το web ενώνονται για να
θέσουν τις απόψεις τους γύρω από ένα κοινά σημαντικό θέμα.
Αυτή τη φορά το "καυτό" θέμα είναι το περιβάλλον.
Κάθε blogger θα ποστάρει τις απόψεις του για το περιβάλλον
όπως νομίζει εκείνος ότι σχετίζεται με το θέμα του blog του.
Στόχος μας είναι να παρακινηθούν να μιλήσουν όσο το δυνατόν
περισσότεροι άνθρωποι για ένα καλύτερο κοινό μέλλον."
από το http://blogactionday.org/gr

Ψάχνοντας βρήκα το παρακάτω που είχε κυκλοφορήσει
πριν αρκετό καιρό στο διαδύκτιο μέσω ηλεκτρονικού
ταχυδρομείου σε μορφή παρουσίασης
και που εδώ έχει γίνει βιντεάκι από τον photocyprus


photocyprus :
"Η ιδέα, τα κείμενα και οι φωτογραφίες δεν είναι δικά μου.
Απλά τα μετέφερα σε βίντεο και άλλαξα την μουσική."

6 comments:

αν ακούς said...

ωραία... αντ να κάνεις και παιδια να μεγαλώσουν σ'αυτο το μέλλον.

Σπύρος Σεραφείμ said...

το περιβάλλον που πληγώναμε...

an205 said...

@ αν ακούς
στο χέρι μας είναι... ακόμα
και όχι για πολύ

@ Σπύρος Σεραφείμ
το περιβάλλον που πληγώνουμε...

μαριάννα said...

Κατάθλιψη θα πάθω σήμερα. Μια τα δικά μου με το Κογιανισκάτσι, μια το δικό σου τώρα...
Οι άνθρωποι είμαστε τόσο εγωκεντρικοί, που μπροστά στη βολή μας και στην τεμπελιά μας, παίζουμε ακόμα και με τη ζωή των παιδιών μας. Ωραίο μέλλον τους ετοιμάζουμε. Λέω -με γιατί κι εγώ, στην ανακύκλωση όταν είμαι Ελλάδα που δεν είναι τόσο καλά οργανωμένη, δεν είμαι πάντα συνεπής.

Loth said...

ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ..ΟΝΤΩΣ
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΒΡΑΧΕ!

an205 said...

@ ghteytria
Ανακύκλωση;;;
Τι 'ναι αυτό;;;

@ Loth
Καλή σου μέρα!!!