6.10.07

ΒΡΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑ 6/10/2007

Πρώτη εκπομπη του Οκτώβρη...
Συνέχεια στις διασκευές ή στις διαφορετικές εκτελέσεις...
Τι έχουμε για σήμερα;;;

ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ - ΘΑΝΑΤΟΣ
ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΑΜΕΛΛΟΣ - ΑΣ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΟ
LOCOMONDO - ΦΡΑΓΚΟΣΥΡΙΑΝΗ
MAGIC DE SPELL - ΠΟΤΕ ΒΟΥΔΑΣ ΠΟΤΕ ΚΟΥΔΑΣ
ΜΩΡΑ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ - ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ
ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ - ΤΕΚΕΣ
ΤΣΟΠΑΝΑ RAVE - ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ
ΝΙΚΟΣ ΖΙΩΓΑΛΑΣ - ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ

Πατάς εδώ και την "ακούς" ΚΑΝΟΝΙΚΑ

για επιθυμίες, παρατηρήσεις, σχόλια
απλά ρίξτε την πέτρα σας...
Καλή ακρόαση!!!

11 comments:

maxim glendower said...

Ξέχασες να πεις:"εγώ και εσείς ,εσείς και εγώ αν προτιμάτε". Ωραίες τελικά οι διασκεύες

an205 said...

Καλημέρα!!!
Παρατηρητικότατος βλέπω....
Είπα να "διασκευάσω" την εισαγωγή... :-Ρ

david santos said...

I came to visit you to desire a good week to you.
Much attention with our children. It has many criminals who steal them and kill.
Until always

an205 said...

@ david santos
Ο μεταφραστής σου τα 'χει "φτύσει"

Loth said...

ΜΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ!!!
ΚΑΛΗΜΕΤΡΑΑΑΑΣ?

an205 said...

14 ακόμα!!!
Καλημέ(τ)ρα
Καλή βδομάδα
Καλή όρεξη

Σπύρος Σεραφείμ said...

μπράβο, ρε φίλε που έβαλες τον Μανώλη, που σου είχα προτείνει!
θεός!

an205 said...

Ο ΜΑΝΩΛΗΣ Ή ΕΓΩ;;;;

JoaN said...

xaxaxaxaxaxa vre vre ton david...

τώρα τι θεματολογία θα 'χει η επόμενη εκπομπή; οεο?

Πατρίκιος Αστερίας said...

πολύ ωραίες επιλογές..
αχ.. τι μου θύμισες παιδάκι μου !

καλησπέρα και καλή εβδομάδα

an205 said...

@ JoaN
Ξένα τραγούδια διασκευασμένα από Έλληνες...
για τον Δαυίδ ρε γαμώτο!!!

@ ΠΑΤΡΙΚ
Αχ Χώστα Χώστα μου!!!!
Τι μου θύμισε ετούτος ο τουρλαντουντζής......
Καλή βδομάδα και σε σένα!!!