15.3.07

5 τραγούδια θα σου πω

Το τραγούδι έλεγε :
"7 τραγούδια θα σου πω
για να διαλέξεις τον σκοπό..."
αποφάσισε αυτά να γίνουν 5.
Καιροί χαλεποί γαρ, καιροί για οικονομία
αλλά το 5 είναι επικίνδυνος αριθμός
(η μούντζα 5 δάχτυλα,
η εβδομάδα εργασίας 5 μέρες κ.λ.π.)
τα 'πα και αμαρτία δεν έχω.

Δις ιζ ΑΝ205
(αλφα νι ντιακόσια πέντε)
γκουντ ιβνινγκ!
βέρυ νάϊς σόου!!
κονγκρατσουλεϊσιον!!!
ις ισ αουρ βόουτινγκ:
τουελβ πόιντς γκόουζ του
δε νεξτ φάιβ σονγκς:
Μια βοσκοπούλα αγάπησα
Παραδοσιακό
Μια βοσκοπούλα αγάπησα,
μια ζηλεμένη κόρη
μα την αγάπησα πολύ
κι ήμουν αλάλητο πουλί
κι ήμουν αλάλητο πουλί,
δέκα χρονών αγόρι.

για τους αγνούς παιδικούς μου έρωτες

Μπαλάντα για τον Γιάννη Κ.
Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Το πρωί καράβι για τη Θήρα,
βρέθηκες στη Οία να μεθάς,
με δυο Αγγλίδες κι άλλη μια Γαλλίδα,
Γιάννη πες μου αν τις αγαπάς...

γιατί με αυτό το τραγούδι
αγάπησα τον Βασίλη (Παπακωνσταντίνου)

Η.
Παύλος Σιδηρόπουλος

Του εγώ μου φίλε τα όσα στεγανά
διαλύθηκαν σε κάποια μαύρη φλέβα
σ' ένα μονόδρομο αγωνίας αλήθεια και ψευτιά
το ίδιο πρόσωπο σκοτάδι με τη μέρα

γιατί ήταν το τραγούδι με το οποίο
ο Παύλος μου έριξε το πρώτο χαστούκι
Πάρτυ στον 13ο όροφο
Τρύπες

Έι έι έιέχουμε πάρτυ εδώ
έχουμε πάρτυ
αν μας ακούς, αν μας ακούς
αν μας ακούς εκεί κάτω κι εσύ
έλα

Γιατί είχαν πάρτυ και με κάλεσαν
Venceremos
Νικόλας Άσιμος

Ξέρουμε πως είναι ψέμα
μα ας γίνουμε τα δυο μας ένα
δες θα φτιάχνουμε στιχάκια
να περπατάν σαν καβουράκια
πλάγια κι ακριβά τα χάδια
φως αχνό μες στα σκοτάδια
Μ' ένα μου πήδο θα σε ξαναβρώ
στο μαγκανοπήγαδο της ήττας μου περνώ
Venceremos, Venceremos

τραγουδισμένο από τον ίδιο
σε κάνει να ελπίζεις ότι
ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ

δισ βοζ ΑΝ205 βόουτινγκ
λετς σι δε ρεστ
ΛΕΤΣΟΙ ΓΚΟΟΥ!!!

ΥΓ. Αύριο που θα 'ναι μια νέα ευκαιρία
για νέες συντριβές θα χω και 5 ξένα....

4 comments:

ellinida said...

Ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα βάλω ποστάκι σήμερα. :))

an205 said...

παρακαλώ, και αναμένω...

gademissa said...

Λοιπόν έχουμε και λέμε....
5 Ελληνικά

1.Αύρα- Δημήτρης Παναγόπουλος
2. Αυτά τα χέρια- Μητσιάς
3. Αδρεναλίνη- Ξύλινα Σπαθιά
4. Λυωμένο παγωτό- πάλι Ξύλινα Σπαθιά (μ αρέσουν τι να κάνω?)

5. και τελευταίο και καλύτερο το μοναδικό, το ένα, το....

Ραγίζει απόψε η καρδιά
με το μπαγλαμαδάκι
πολλά κομμάτια έγινε
σπασμένο ποτηράκι

Θυμήθηκα που πίναμε
σε τούτο το τραπέζι
τώρα ποιός ξέρει που γυρνά
ποιός ξέρει τι γυρεύει

Κανείς εδώ δεν τραγουδά
κανένας δεν χορεύει
ακούνε μόνο την πενιά
κι ο νους τους ταξιδεύει

Τυχαία δήθεν αν την δείς
φέρτην στο ταβερνάκι
κρυμμένος θα ΄μαι στην γωνιά
για να την δω λιγάκι

Κανείς εδώ δεν τραγουδά
κανένας δεν χορεύει
ακούνε μόνο την πενιά
και ο νους τους ταξιδεύει

Παπάζογλου ατελείωτος. Ριγώ ΚΑΘΕ φορά που το ακούω (με φωνή Παπάζογλου μόνο)

an205 said...

μόλις το είδα...
σωστή...
όταν απαντάς σε παλιότερα ποστ ρίχνε καμιά ειδοποίηση στο τελευταίο γιατί κομματάκι δύσκολο να κάνω σβούρες όλα μου τα ποστ (είμαι και τεμπέλης)