6.11.07

ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗ, ΒΡΕΧΕΙ

Βρέχει..... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!

Το παρακάτω ζητήθηκε απο την σοκολάτα πορτοκάλι !!!

Buffalo Soldier /...

Έχω μια τρέλλα (όχι ψέματα είναι έχω πολλές τρέλες) με την διαφήμιση. Όποτε απαντάω στην κλασσική ερώτηση: "εάν δεν ήσουν αυτό που είσαι, τι θα ήθελες να είσαι;;;" απαντάω μονολεκτικά: "διαφημιστής"... Χειραγωγός της κοινής γνώμης (... Η κοινή γνώμη, μια κοινή, μια πόρνη, μια παλιογυναίκα τρυφερή, μια κατσαρίδα, μια εφημερίδα γράφει ραβασάκια σ' όποιον βρει...) απόγονος και τέκνο άξιο του Γκέμπελς να πείθω με ψέματα πολύχρωμα, να υπόσχομαι πλαστικούς παράδεισους και την απόλυτη νιρβάνα μέσα από την κατανάλωση των προϊόντων που ΕΓΩ πλασάρω!!! Μην γελιέστε όλα την σήμερον ημέραν ΠΡΟΪΟΝ είναι, είτε είναι μια κονσέρβα, είτε παροχή υπηρεσιών, είτε πολιτική, είτε ένα βιβλίο, είτε ένα τραγούδι, είτε ο ίδιος μας ο εαυτός τον οποίο ξεπουλάμε φτηνά γιατί δεν κατέχουμε την "υψίστη τέχνη" του σήμερα, την τέχνη του μάρκετινγκ!!!

I 'm a buffalo soldier που δίνω τις μάχες άλλων κι όχι τις δικές μου, αντί να είμαι A soldier of fortune που θα έχω παλέψει με ανεμόμυλους, ΝΑΙ με ανεμόμυλους αλλά με τους δικούς μου ανεμόμυλους....

Για να επιστρέψω στις διαφημίσεις, αυτή εδώ έρχεται από μια εποχή όπου η διαφήμιση απευθυνόταν σε ένα κοινό όχι τόσο "υποψιασμένο" όσο σήμερα και θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω ως και "αθώα" ακόμα (την εποχή γιατί οι διαφημίσεις πάντα ένοχες είναι)


Έξω η βροχή συνεχίζει να πέφτει.... ράιθρου!!!

6 comments:

σοκολάτα πορτοκάλι said...

ΑΝ205
Μάθαμε ότι σε λένε Γιάννη... μήπως να μάθουμε και κάτι για το περίεργο nick σου? ;-)

μερσι, μερσι μερσί για το τραγούδι και για το ρεγγε-κοτοπουλάκι!

Εισαι κομματάκι υπερβολικός λέγοντας ότι ΟΛΑ ειναι ΠΡΟΙΟΝ... αλλά πραγματικά θέλει μια κάποια τέχνη για να δώσεις κάτι από τον εαυτό σου. Δεν μπορείς πάντα να λες: να, αυτός είμαι, ολόκληρος, τιποτε λιγότερο τίποτε περισσότερο. Δε θέλει φόρα, θέλει τον τρόπο του!
Σκληρό μάθημα αυτό.


Η ΝΟΥΝΟΥ ήταν μακρυά νυχτωμένη! Μα θ αφήσει ο Μπόμπος τους βόλους για να πιει το γάλα του?!?!?!?!

Καλό χουχούλιασμα!

Loth said...

ΕΔΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
ΓΙΑΤΙ ΜΟΥΛΙΑΣΑΜΕΕΕΕ ΡΑΙΘΡΟΥ!!!!!
ΧΑΧΑΧΑ ΜΑΑΑΤΣ!

an205 said...

@ σοκολάτα πορτοκάλι
Άλφα Νι Διακόσια Πέντε....
Ιστορία ολάκερη που αφορά μια παρέα νεαρών ,τότε... και έναν "πειρατικό" ραδιοσταθμό μικρής εμβέλειας με το ίδιο όνομα.
Όλα αυτά Π.Ι.Ρ.Τ. (προ ιδιωτικής ραδιοφωνίας τηλεόρασης)... αλλά ποιόν ενδιαφέρουν όλα αυτά;;; Εάν ήταν ενδιαφέροντα θα τα είχα ποστάρει... Ίσως και να το κάνω... Ποιός ξέρει;;;
Τιμής ένεκεν κράτησα το όνομα γιατί ήμουν ο μόνος που συνέχισε να "εκπέμπει".

@ Loth
Η πρόγιαγιά μου που είχε ζήσει μια μεγάλη πλημμύρα όποτε έβρεχε πολύ μονολογούσε "βρέξε βρέξε θα μουχλιάσουμε"...
Κι εδώ σταμάτησε και βγήκε ένας ήλιος (και πόσοι ήθελες να βγουν δηλαδή;;;) φανταστικός!!!

Loth said...

ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΠΑΡΕΟ ΜΕ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟΣ ΑΠ΄ΤΗ ΒΡΟΧΗ!!(ΤΙ ΓΚΡΙΝΙΑΡΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΟΕΟΟ!)

ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΛΕΜΕΕΕ!;)

Αλεξάνδρα said...

Αφου το καλοσκέφτηκα έβγαλα το συμπέρασμα πως πράγματι θα μπορούσες να είσαι πολύ καλός διαφημιστής. Αρκεί να πίστευες το προϊόν...

Εχω μεγάλη σύμπνοια με τις απόψεις σου...

Φιλιά πολλά

an205 said...

@ Loth
Μήπως είσαι αναποφάσιστη;;;
Οχι
εεε ίσως...
μάααλλον...
ΝΑΙ!!!

@ Αλεξάνδρα
Μ' αρέσουν οι έξυπνες και με χιούμορ διαφημίσεις, θα βρω βιντεάκια να "ανεβάσω"....