24.11.07

ΒΡΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑ 24-11-2007

Μια εκπομπή "συνοδευτική" των αφιερωμάτων
που έκανα στις προηγούμενες αναρτήσεις.
Για να έχετε κάτι να ακούτε όταν κι άμα τα διαβάσετε.

Θέλω να απαντήσω σε δύο απορίες:
-Γιατί η "εκπομπές" δεν έχουν μεγαλύτερη δίαρκεια;
-Ήδη με την διάρκεια να είναι μεταξύ στα 30 -40 λεπτά
ο όγκος "δεδομένων" είναι αρκετά δύσκολο να "ανέβει"
-Γιατί μιλάς τόσο λίγο;
-Ούτως ή άλλως ο χρόνος της "εκπομπής" είναι λίγος
άμα μιλάω και πολύ δεν θα ακούσετε κανένα τραγούδι

Τι έχουμε για σήμερα;;;

Γιώργος Τσίγκος - Τετραγωνισμένα φύλλα
Γιώργος Τσίγκος - Ο καβαλάρης του ουρανού
Εν Πλω - Χωρίς κανόνα
Ντίνος Σαδίκης - Τα σημάδια
Σταμάτης Μεσημέρης - Στις ρωγμές του ονείρου
Σταμάτης Μεσημέρης - Πόσες φορές
Νικόλας Άσιμος - Την φάτσα μου την έδειξαν
Νικόλας Άσιμος - Με μπαταρία

Πατάς εδώ και την "ακούς" ΚΑΝΟΝΙΚΑ

για επιθυμίες, παρατηρήσεις, σχόλια
απλά ρίξτε την πέτρα σας...
Καλή ακρόαση!!!

5 comments:

maxim glendower said...

Καλησπέρα. Εδώ και καιρό μια απορία: η μουσική ανάμεσα στα τραγούδια ποιο τραγούδι είναι;

an205 said...

Λάκης Παπαδόπουλος
Το βαλς της γειτονιάς

island said...

Την άκουσα κανονικά φίλε μου...αυθεντική εκπομπή...και κυρίως κολλάει με τα παρακάτω(το τελευταίο αφιέρωμα δεν έχω προλάβει να το διαβάσω αλλά δεν θα μου ξεφύγει...με ενδιαφέρει)

Το βαλςτης γειτονιάς είναι από τα αγαπημένα μου.

Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου και μην ξεχνάς ότι σου έχω κάνει πάσα αν ενδιαφέρεσαι(δεν ξέρω αν είδες γιατί το κείμενο το έγραψα και το ενημέρωσα 5 φορές...μπορεί εκεί ενδιάμεσα να έστειλες απάντηση).

Όμορφη η πένα σου και θαυμαστά τα έργα σου!!!

maria λεμονατη! said...

μουσικος λιθοβολισμος. καλοοοο.

an205 said...

@ island
@ maria λεμονατη!
χαίρομαι που σας άρεσε...