27.4.08

ΒΡΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑ 26-4-2008

Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά ειδικά σ' όσες κι όσους γιορτάζουν!!! Με καθυστέρηση, με τεχνικά προβλήματα και άλλα, παρόλα αυτά "βγήκε στον αέρα" τούτη η πολύπαθη εκπομπή.

27 Απριλίου (μην σας γελάει ο τίτλος της εκπομπής) και σαν σήμερα

το 1864 πεθαίνει ο στρατηγός Μακρυγιάννης.

το 1900 γεννιέται ο σχεδιαστής κινουμένων σχεδίων, Γουόλτερ Λαντζ, "πατέρας" του Γούντι του Τρυποκάρυδου.

το 1981 το ποντίκι, ο "αχώριστος φίλος" των ηλεκτρονικών υπολογιστών, κάνει το ντεμπούτο του από την εταιρία Xerox.

περισσότερα στο http://www.ert.gr/almanak/

Τι έχουμε για σήμερα;

ACTIVE MEMBER - ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΠΑΡΑΞΕΝΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ

ANIMACORDA - LOST AND FOUND

DOMENICA - ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΜΕ

ΕΛΛΗΝΙΣΤΑΝ - ΞΕΣΠΑΣΕ (LIVE)

ΠΥΡΙΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ - ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ

ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ - ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ

ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΗΛΙΩΚΑΣ - ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ


Πατάς εδώ και την "ακούς" ΚΑΝΟΝΙΚΑ

για επιθυμίες, παρατηρήσεις, σχόλια

απλά ρίξτε την πέτρα σας...

Καλή ακρόαση!!!

8 comments:

Aggelos Spyrou said...

Χρόνια πολλά φίλε!

Το βράδυ θα ακούσω την αναστάσιμη εκπομπή!!! :)

Artemis Zannou said...

Αν μου... Ταξίδεψέ μεεεεεεεεεεεεε !!!! Το κάνεις πάντα μέσα από τις εκπομπές σου!!!Αθήνα και πάλι...το μόνο που δε χάνεται ποτέ, το μόνο που μας ανήκει για πάντα και δε μπορεί κανείς να αγγίξει-αλλοιώσει είναι οι στιγμές μας...Φιλάκια, καλή συνέχειαααααααααααααααααα!!!!!Cu... x

JoaN said...

Πήρε ανάποδες στροφές για το καλόο μου.. σαλαλαλα

Χρονια πολλλά κλπ κλπ

Klearchos said...

Αληθώς Ανέστη!!

Ν.Α. Λάμπης said...

Καλό μήνα!

«Για το καλόμου, για το καλό μου...»
«Γκρέκο μασκαρά»
«Να δείς που κάποτε, θα μάς πούνε και...»
Συμπληρώσατε κατά βούλησιν!

Ενώστε τη φωνή σας μαζί μου, να παραιτηθεί ο κ. Χηνοφώτης, διότι εμφάνισε ΜΕΙΩΣΗ των θανάτων σε τροχαία κατά 16%, τη στιγμή που είχαμε ΑΥΞΗΣΗ κατά 29% !!!
Περισσότερα στο blog μου.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

an205 said...

@ Aggelos Spyrou said...
Χρόνια πολλά και σε σένα και καλό μήνα!!!

@ +.*.GoldenRain.*.+
καλό μήνα και καλή δύναμη!!!

@ JoaN
όλα για το "καλό" μας γίνονται...

Φοβάμαι

Μπροστά σου τα φώτα μιας πολιτείας
που περιμένει τις ανασκαφές...
Και τα κλουβιά με τα καναρίνια που κοιμούνται βαλμένα στη σειρά...
Κι εγώ που δεν έμαθα ακόμα ποιος είμαι
ένας κουρασμένος σκοπός, χωρίς προοπτική...
Και συ που σε λίγο θα σβήσεις
ένα από τα φώτα, για να κοιμηθείς με κάποιον που μου μοιάζει...
Έτσι που τα σίδερα του κλουβιού
να χαθούν για μια στιγμή, μέσα στο σκοτάδι...

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

Τα ρούχα μου παλιώσανε και δεν αντέχουν
τρύπες στα γόνατα από τις υποκλίσεις
τσέπες ξηλωμένες απ' τα κέρματα
χαλασμένα φερμουάρ, χάσκουν χρεοκοπία
Το κορμί μου μελανιασμένο
μες το κρύο σαν λάθος
που δεν το παραδέχεται κανένας
γυρνάει και ζητά τη ζεστασιά σου

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

Τα τσιμέντα σου καινούρια
με έπιπλα λουστραρισμένα
Και μάρμαρα λευκά
μια γυαλάδα που στραβώνει
και δε σ' αφήνει χώρο να σταθείς
και μόνο εγώ απ' όλα εκεί μέσα σαπίζω σαν σε αρχαίο τάφο
Σκεύη παραστάσεις βρέθηκαν εκεί
εκτός από εμένα, που σε κρύπτη μυστική
ψάχνω ακόμη να σε βρω να με αναστήσεις

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

Τα ρούχα μου παλιώσανε και πέφτουν
σαν χρεοκοπημένες κυβερνήσεις...
Γέρασα μ' ένα παιδικό παντελονάκι
και το πλοίο δε φάνηκε ακόμη...
Σε σφίγγω πιο πολύ γιατί κρυώνω
το κορμί μου δρόμος, που εκτελούνται δημόσια έργα
κομπρεσέρ μ' ανοίγουν και με κλείνουν...
Τράβα λίγο τη κουρτίνα να με δεις
έγινα διάδρομος για στρατιωτικά αεροπλάνα
Και το μυαλό μου, αποθήκη, για ραδιενεργά κατάλοιπα...
Μέτρα ασφαλείας πήρανε, για την αναπνοή μου
και σε πολυεθνικό μονόδρομο, το μέλλον μου δώσαν αντιπαροχή

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

Έτσι ζω προκαταβολικά το παρελθόν μου
και με δυο γυμνά καλώδια για χέρια
αγκαλιάζω τα ψηλά σου volt για στερνή φορά

Φοβάμαι!

@ Klearchos
ΜΗΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΛΑ!!!

@ Ν.Α. Λάμπης
Καλό μήνα!
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ Μ.....
ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΠΑΠΙΟΘΑΝΑΣΗ, ΤΑ "ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ" ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ "ΝΟΥΜΕΡΑ", ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ (ΚΑΤΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΤΑ ΛΕΝΕ) ΚΑΙ Η ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΚΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΚΟΥΦΙΑ ΛΟΓΙΑ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ, ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ, ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΓΙΑ ΧΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΡΕΠΤΑΚΙΑ....

palalos said...

και εγώ σ'αγαπώωωωωωω....._ _ _ _ τον χριστό μου!!!!.....

Loth said...

TO KOMMATI AΠΟ ACTIVE MEMBER ΣΚΙΖΕΙ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ..ΜΑΑΑΑΑΑΑΤΣ!