23.3.07

Happy Birthday της κόρης (όχι του γιού)

Η υπογραφή της Συνθήκης της Ρώμης
στις 25 Μαρτίου 1957
δημιούργησε την Ευρωπαϊκή οικογένεια



Που σημαίνει ότι η 25η Μαρτίου πρέπει από μας τους Έλληνες να γιορτάζεται τριπλά τώρα;

ΟΧΙ! κι ας μην είναι η 28η Οκτωβρίου!

γιατί από τότε που βγήκε το ρημάδι τοεγώ είμαι μόνιμα
οι πολυεθνικές και οι κυβερνήσεις μεκαι νιώθω ότι από στιγμή σε στιγμή γι' αυτό εγώ λέω να κάνω τα ευρώ αφρό

να την κάνω και να τους
αυτούς και τα γενέθλια τους, που ποιός ξέρει τι θα μας κοστίσουν πάλι...
Αντί για HAPPY BIRTHDAY!!!

9 comments:

srm1033 said...

και εγώ μαζί σου...στην ίδια μοίρα είμαι.

an205 said...

άκου γενέθλια!!! και γίνεται και 50 χρονών... τράβα να τινάξεις καμιά ελιά κυρά μου, εμάς βρήκες να ξετινάξεις;

an205 said...

Αντί για χάπι(α) μπερθντέι και άλλα κουλά αυτό

Αχ Ευρώπη Τζίμης Πανούσης

Αχ Ευρώπη, αχ Ευρώπη
εσύ μας μάρανες, εσύ μας μάρανες
Μας τη φέραν οι βάρβαροι
Μας θαμπώσαν με δώρα
Με χαντρούλες πολύχρωμες
και κουτιά κόκα-κόλα

Μας τη φέραν οι βάρβαροι
μας φλομώσαν στο ψέμα
μας τρελάναν στα πέναλτι
και δεν έχουμε τέρμα

Δεν μπορώ δεν μπορώ δεν μπορώ να τη βρω
με κομπιούτερ και με κουμπάκια
New Wave, Jazz, Rοck, Sex, Drugs, Rοck 'n' Rοll
με τζατζίκι και με σουβλάκια

Αχ Ευρώπη, Αχ Ευρώπη
εσύ μας μάρανες, εσύ μας μάρανες
Γερμανίδες τουρίστριες
που διψάνε για σπέρμα
Γιαπωνέζοι βρικόλακες
με καλώδια στο αίμα
Ξεχυθήκαν στο Σύνταγμα
από Δούρειο Ίππο
με καπνούς και με λέιζερ
και μας πιάσαν στον ύπνο

Δεν μπορώ δεν μπορώ δεν μπορώ να τη βρω
με κομπιούτερ και με κουμπάκια
New Wave, Jazz, Rοck, Sex, Drugs, Rοck 'n' Rοll
με τζατζίκι και με σουβλάκια

Θανάση μαλάκα, Βαγγέλη μαλάκα
Μήτσο μαλάκα, Τάκη μαλάκα
Νικόλα μαλάκα, μαλάκα, μαλάκα
Μαλάκα, μαλάκα, μαλάκα, μαλάκα
Τζιμάκο μαλάκα, Τζιμάκο μαλάκα

Mantalena Parianos said...

Χρόνια μας πολλά, με λεφτά πολλά

(τι είπα τώρα, ε;)

:)

an205 said...

Σε ποιά διάσταση του MATRIX;;;

Anonymous said...

an205 θα μου επιτρέψεις μια μικρή διόρθωση: Ο εν λόγω τραγουδιστής λέει: α - λάκα (από το ρήμα λακίζω και το στερητικό α):0000

an205 said...

Ναι, σωστά,
το έχει ξεκαθαρίσει και ο ίδιος άλλωστε! Ποιητική αδεία το α-λάκα έγινε Μα-λάκα λόγω της ημέρας...

Aggelos Spyrou said...

Έλα ρε συ...
Τί σου έφταιξαν οι φτωχές πολυεθνικούλες? Δε φτάνει που σου δίνουν το μισθουλάκο σου... μιλάς κι όλας... Ε εντάξει... Κι εσύ δίνεις τη ζωή σου...
Δε χαίρεσαι που η Ευρώπη σε νοιάζεται? Και η Αμερική? Και η Ρωσία?
Για σένα γίνονται όλα! Για σένα! ΝΑΙ!
Για να είσαι ασφαλής! Επειδή πρέπει να προστατευτείς! Δεν έχεις καταλάβει ότι κινδυνεύεις? Μα... πού ζεις?
Όλο αυτό, μου θυμίζει την ιστορία με τον πρόσκοπο και τη γρια, που για να κάνει την καλή του πράξη την πέρασε απέναντι στο δρόμο. Το κακό είναι ότι η γρια δεν ήθελε να περάσει!
Εσύ an205 είσαι η γριά! Κι εγώ! Και οι περισσότεροι που αφήνουν τέτοιου είδους μηνύματα στα blogs... Αυτό που δεν ξέρω είναι, πότε θα σηκώσουμε τη μαγκούρα να στείλουμε καναν πρόσκοπο πίσω στη μάνα του, με κανα καρούμπαλο στο κεφάλι. Άν έχει μάνα ο πρόσκοπος. Και άν η αγανάκτισή μας κάνει κάποτε το λόγο αντίδραση...
Γριές όλου του κόσμου, ενωθείτε!

Υ.Γ. Κάτσε να βάλω και το τηλέφωνο του Δαφνίου στα quick dials... Ποτέ δεν ξέρεις...

http://aggelosspyrou.blogspot.com/2007/10/blog-post.html

an205 said...

Για το καλό μου, για το καλό μου
εχεί μουδιάσει το κορμί και το μυαλό μου....