30.11.07

ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΤΥ ΕΔΩ....




28.11.07

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΠΕΜΠΤΟ - ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ

Αφιέρωμα αφιερωμένο στην Κερασία... Αυτή ξέρει...
Εγώ συνεχίζοντας τον χαβά μου (όχι τον χαλβά μου)
είπα να κάνω ένα αφιέρωμα στα
Διάφανα Κρίνα

Τα Διάφανα Κρίνα σχηματίστηκαν το 1991 και με την σημερινή τους σύνθεση - Θάνο Ανεστόπουλο (φωνή/ ακουστική κιθάρα/ φυσαρμόνικα/ πιάνο/ όργανο), Νίκο Μπαρδή (κιθάρες/ τρομπέτα/ κρουστά/ συνθετητές/ μεταλλόφωνο), Κυριάκο Τσουκαλά (κιθάρες/ πλήκτρα/ κρουστά/ γεννήτρια ήχων), Παντελή Ροδοστόγλου (ηλεκτρικό μπάσσο) και Τάσο Μαχά (τύμπανα/ κρουστά) - έκαναν το δισκογραφικό τους ντεμπούτο με το 7" single "Λιώνοντας Μόνος / Κάτω Απ' το Ηφαίστειο", που κυκλοφόρησε το 1994 σε περιοσμένα αντίτυπα από την Wipe Out. Το 7" πλέον αλλάζει χέρια σε εκπληκτικές τιμές. Την ίδια χρονιά συμμετείχαν με το τραγούδι: "Μουχλαλούδα: Η Μπαλάντα Της Φωτιάς" στον δίσκο συλλογή της Wipe Out "Το Μαγικό Βοτάνι". Το 1996 κυκλοφορούν το πρώτο ολοκληρωμένο τους άλμπουμ "Έγινε Η Απώλεια Συνήθεια Μας" (διπλό LP - μονό CD), το οποίο προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση και δίκαια τους αναδεικνύει ως την μεγαλύτερη ελπίδα του ελληνικού ροκ για το μέλλον.

Το 1997 συμμετέχουν στη συναυλία "Rock Of Gods", η οποία έγινε στο γήπεδο του Απόλλων Αθηνών (Ριζούπολη)αζί με συγκροτήματα όπως οι Sisters Of Mercy. Εκείνο το βράδυ όσοι δεν ήξεραν τα Διάφανα Κρίνα, σίγουρα έμαθαν αρκετά στη συνέχεια. Το 1998 κυκλοφορούν το δεύτερο άλμπουμ τους "Κάτι Σαράβαλες Καρδιές" (διπλό LP - μονό CD) από την Wipe Out, στο οποίο ο Παναγιώτης Μπερλής είναι το έκτο μέλος του συγκροτήματος, που στο προηγούμενο άλμπουμ ήταν guest. Την ίδια χρονιά δίνουν την πρώτη τους συναυλία στο club ΡΟΔΟΝ, η εξέλιξη της οποίας ήταν κάτι παραπάνω από φανταστική. Το ΡΟΔΟΝ εκείνη τη μέρα ήταν ασφυκτικά γεμάτο και το συγκλονιστικό ήταν ότι η συναυλία έγινε δέκα μέρες μετά την κυκλοφορία του δεύτερου τους δίσκου και το κοινό τραγουδούσε όλους τους στίχους απ' την αρχή μέχρι το τέλος. Ήταν τυχαίο;!..... Το 1999 τα Διάφανα Κρίνα ανοίγουν την συναυλία των Tindersticks στη "Σφεντόνα". Tο 2000, λίγο μετά την αποχώρηση του Παναγιώτη Μπερλή απ' το γκρουπ, κυκλοφορούν το single "Είναι Που Όλα Ήρθαν Αργά" (διπλό 7" - μονό CD), όπου τα τραγούδια κινούνται σε rock - jazz ήχους. Η συνεργασία με τον Coti K έχει επηρεάσει σαφώς το συγκρότημα και όλοι κάνουν λόγο για μια επίδειξη δύναμης. Τα όποια "μουρμουρητά" υπάρχουν για μεγάλη απώλεια των πλήκτρων, σωπαίνουν μπροστά στην αρμονία του ήχου που μας προσφέρουν τα Διάφανα Κρίνα στις ζωντανές τους εμφανίσεις. Την ίδια χρονιά επίσης φεύγουν από την Wipe Out και ακολουθούν το δύσκολο δρόμο της δημιουργίας της δικής τους δισκογραφικής εταιρείας,απ' όπου κυκλοφορεί και το "Είναι Που Όλα Ήρθαν Αργά". Έτσι δίνουν και μια πολύ καλή απάντηση σ' αυτούς που τους ήθελαν να υπογράφουν σε γνωστή δισκογραφική εταιρεία και να εμπορικοποιούνται.

Οκτώβριος 2000 και "Ευωδιάζουν Αγριοκέρασα Οι Σιωπές" (διπλό LP - μονό CD) είναι ο τίτλος του τρίτου τους άλμπουμ που γρήγορα στοιχειώνει σε κάθε pick up, γιατί κακά τα ψέμματα ο ήχος του βινυλίου είναι κάτι το ξεχωριστό και τα Διάφανα Κρίνα, από τα πρώτα τουςβήματα, το γνωρίζουν πολύ καλά. Είναι προς τιμήν τους λοιπόν η επιμονή για το βινύλιο σε μια εποχή που ο ψηφιακός ήχος βασιλεύει. Στην παραγωγή του ήχου δεν βρίσκεται ο Coti K αλλά ο Άρης Χρήστου που έχει κάνει καταπληκτική δουλειά. Οι κιθάρες έχουν πια πάρει τον πρωταγωνιστικό ρόλο και ο ήχος είναι πιο συμπαγής και άψογος από ποτέ. Για τα τραγούδια δεν χρειάζεται να ειπωθεί τίποτα, μιλάνε από μόνα τους. Πριν τελειώσει το 2000, τα Διάφανα Κρίνα, διασκευάζουν το τραγούδι "Θάνατος" του Παύλου Σιδηρόπουλου με αφορμή τον δίσκο συλλογή από την EMI "Στον Π - Αφιέρωμα Στον Παύλο Σιδήροπουλο". 'Ετσι κάπως κλείνει η χρονιά του 2000 που μόνο επιτυχημένη μπορεί χαρακτηρηστεί για τα Διάφανα Κρίνα.Το 2001 κυκλοφορεί το 7" δισκάκι με τίτλο "Καινούργιος Τόπος / Κάτω απ' το Ηφαίστειο (ακουστικό), ως συνοδευτικό του περιοδικού Fractal Press. Πραγματικός πανικός στα περίπτερα της πλατείας Εξαρχείων...Τα Διάφανα Κρίνα δίνουν 101 (!!!) συναυλίες μέσα σε μια χρονιά, οργώνουν όλη την Ελλάδα, επισκέπτονται και την Αγγλία για τρεις εμφανίσεις, ενώ ανεβαίνουν στον Λυκαβητό για να γιορτάσουν τα δέκα χρόνια από την δημιουργία του συγκροτήματος. Κάπου εκεί όμως αρχίζουν τα δύσκολα, μιας και οι οικονομικοί πόροι είναι ελάχιστοι με αποτέλεσμα να εμφανιστούν μόνο στην Αθήνα το 2002. Τον ίδιο καιρό ο Θάνος Ανεστόπουλος ξεκινάει unplugged εμφανίσεις με την κιθάρα του στο bar "closer".Στα τέλη του 2002 τα Διάφανα Κρίνα γράφουν την μουσική για ένα θεατρικό έργο, "Δεσποινίς Τζούλια", ένα soundtrack που περιέχει περίπου 40 λεπτά μουσικής και ένα τραγούδι με στίχους, "Δις Τζούλια". Δυστυχώς όμως, δεν βγαίνει ποτέ προς πώληση.Το 2002 κλείνει με ένα τριήμερο στον Αέρα, και ο Θάνος Ανεστόπουλος κλείνει τις συναυλίες με την φράση "Εμείς θα τα ξαναπούμε σε μιαν άλλη ζωή", φουντώνοντας τις φήμες περί διάλυσης του γκρουπ. Μετά από περίπου ένα εξάμηνο απραγίας, δίνουν μια τεράστια συναυλία στο Gagarin, όπου παρουσιάζουν, μεταξύ άλλων, 9 καινούρια κομμάτια σε ένα πρόγραμμα διάρκειας 3 ωρών και 45 λεπτών!!!Στα μέσα του 2003 ξεκινάει η ηχογράφηση του νέου δίσκου ο οποίος γίνεται σε δυο μέρη (τον Ιούνιο τα όργανα στην Αθήνα και τον Σεπτέμβριο τα φωνητικά στην Θεσσσαλονίκη) και κυκλοφορεί, και πάλι από την this is my voice records με τίτλο "'Ο,τι απόμεινε απ' την ευτυχία" (διπλό LP - μονό CD). Ο δίσκος κυκλοφορεί στις αρχές Δεκεμβρίου και είναι απλά ότι καλύτερο έχουν γράψει από όλες τις απόψεις.2005 - Κυκλοφορεί το βιβλίο/CD - Ο γύρος της μέρας σε 80 κόσμους από την εκδοτική εταιρεία Ίνδικτος.

Δισκογραφία
1994 Λιώνοντας μόνος-Κάτω απ' το ηφαίστειο (Single - Wipe Out Records)
1996 Έγινε η απώλεια συνήθειά μας (Wipe Out Records)
1998 Κάτι σαράβαλες καρδιές (Wipe Out Records)
2000 Είναι που όλα ήρθαν αργά (Single - This is my Voice Records)
2000 Ευωδιάζουν αγριοκέρασα οι σιωπές (This is my Voice Records)
2001 Καινούργιος τόπος-Κάτω απ' το ηφαίστειο (Single - ένθετο στο Fractal Press)
2003 Ο,τι απόμεινε απ' την ευτυχία (This is my Voice Records)
2005 Ο γύρος της μέρας σε ογδόντα κόσμους (Ίνδικτος)
Συμμετοχές
1994 Μαγικό Βοτάνι - Συμμετοχή με το κομμάτι Μουχλαλούδα: Η μπαλάντα της φωτιάς (Wipe Out Records)
1997 Underground '97 (ένθετο περιοδικού Ποπ&Ροκ)
1998 Underground '98 (ένθετο περιοδικού Ποπ&Ροκ)
2000 Sessions 01 - Συμμετοχή με το κομμάτι Χρειάζομαι Μέρες (περιοδικό Ποπ&Ροκ, τεύχος 268)
2001 Στον Π. - Συμμετοχή με το κομμάτι Θάνατος (Μεσόγειος)

ΣΥΝΘΕΣΗ:
ΚΩΣΤΑΣ ΒΑΜΒΟΥΚΑΣ: ΗΧΟΣ
ΤΑΣΟΣ ΜΑΧΑΣ: ΤΥΜΠΑΝΑ / ΚΡΟΥΣΤΑ
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΡΔΗΣ: ΚΙΘΑΡΕΣ / ΤΡΟΜΠΕΤΑ / ΣΥΝΘΕΤΗΤΕΣ / ΜΕΤΑΛΛΟΦΩΝΟ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΡΟΔΟΣΤΟΓΛΟΥ: ΜΠΑΣΟ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ: ΚΙΘΑΡΕΣ / ΚΡΟΥΣΤΑ / ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ
ΘΑΝΟΣ ΑΝΕΣΤΟΠΟΥΛΟΣ: ΦΩΝΗ / ΦΥΣΑΡΜΟΝΙΚΑ / ΠΙΑΝΟ / ΟΡΓΑΝΟ / ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ

Πηγές
http://www.wipeout.gr/g_krina.html
http://www.geocities.com/diafana_krina_gr/
http://www.splendidezine.com/reviews/sep-10-01/diafana.html
http://www.geocities.com/dkrina/
http://www.myspace.com/diafanakrinaun
http://diafana-krina.gr/
http://el.wikipedia.org/

25.11.07

MY LOGO!!! (ΜΕΤ.:ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ)

Που θα ήθελες να δεις το λογότυπο σου;;;
Αυτή είναι η ερώτηση-παιχνίδι που μου πάσαρε (καμμία σχέση με Πάσσαρη) ο island.
Αυτό είναι το logo μου και το 'χω δει σε μπλούζες σε κούπες (θα σπάσω κούπες για τα λόγια που πες) και περιστασιακά σε κάποιες αφίσες διαφόρων εκδηλώσεων. Α!!! που και που το βλέπω και στους δρόμους....



















ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.......
ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ:
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ I-POD
ΠΑΝΤΟΥ!!!

ΣΦΟΥΓΓΑΡΟ-ΠΑΝΑ

"Βίαιος" ο Μπομπ;
Την... καταλληλότητα της διάσημης παιδικής σειράς "Μπομπ ο Σφουγγαράκης" θα κρίνει το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο. Το ΕΣΡ κάλεσε σε απολογία τον τηλεοπτικό σταθμό "channel 9" για να εξετάσει εάν η σειρά "Μπομπ ο Σφουγγαράκης" περιέχει σκηνές βίας που μπορούν να διαταράξουν τον ψυχισμό των παιδιών. Σημειώνεται ότι η σειρά έχει εκατομμύρια τηλεθεατές, μικρούς και μεγάλους, σ' ολόκληρο τον κόσμο και μεταδίδεται από πολλά τηλεοπτικά δίκτυα
ΣΚΑΪ TV 20-11-07

Στο στόχαστρο του ΕΣΡ μπαίνει ο Μπομπ Σφουγγαράκης
Με τον Μπομπ Σφουγγαράκη θα ασχοληθεί στο εγγύς μέλλον το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης έπειτα από καταγγελία προερχόμενη από μέλος του.Στις 4 ή στις 18 Δεκεμβρίου το ΕΣΡ θα αποφασίσει για την καταγγελία αναφορικά με την προβολή από το τηλεοπτικό κανάλι «Channel Nine» του παιδικού προγράμματος, καθώς το μέλος του υποστηρίζει ότι στις 21/5/2007 στη συγκεκριμένη εκπομπή προβλήθηκε υλικό που βλάπτει την πνευματική και ηθική ανάπτυξη των ανηλίκων.«Η επίμαχη εκπομπή φέρεται να περιέχει σκηνές βίας» δηλώνει στην εφημερίδα Έθνος ο πρόεδρος του ΕΣΡ Ι.Λασκαρίδης, ενώ αρνήθηκε ότι το ΕΣΡ επελήφθη καθώς ο ήρωας του συγκεκριμένου κινουμένου σχεδίου έχει «συγκεκριμένο σεξουαλικό προσανατολισμό», όπως έχει καταγγελθεί στις ΗΠΑ και τις άλλες χώρες που προβάλλεται.
Newsroom ΔΟΛ- 22/11/2007

KAI OI POWER RANGERS ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΛΩΝΙΖΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ;;;

24.11.07

ΒΡΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑ 24-11-2007

Μια εκπομπή "συνοδευτική" των αφιερωμάτων
που έκανα στις προηγούμενες αναρτήσεις.
Για να έχετε κάτι να ακούτε όταν κι άμα τα διαβάσετε.

Θέλω να απαντήσω σε δύο απορίες:
-Γιατί η "εκπομπές" δεν έχουν μεγαλύτερη δίαρκεια;
-Ήδη με την διάρκεια να είναι μεταξύ στα 30 -40 λεπτά
ο όγκος "δεδομένων" είναι αρκετά δύσκολο να "ανέβει"
-Γιατί μιλάς τόσο λίγο;
-Ούτως ή άλλως ο χρόνος της "εκπομπής" είναι λίγος
άμα μιλάω και πολύ δεν θα ακούσετε κανένα τραγούδι

Τι έχουμε για σήμερα;;;

Γιώργος Τσίγκος - Τετραγωνισμένα φύλλα
Γιώργος Τσίγκος - Ο καβαλάρης του ουρανού
Εν Πλω - Χωρίς κανόνα
Ντίνος Σαδίκης - Τα σημάδια
Σταμάτης Μεσημέρης - Στις ρωγμές του ονείρου
Σταμάτης Μεσημέρης - Πόσες φορές
Νικόλας Άσιμος - Την φάτσα μου την έδειξαν
Νικόλας Άσιμος - Με μπαταρία

Πατάς εδώ και την "ακούς" ΚΑΝΟΝΙΚΑ

για επιθυμίες, παρατηρήσεις, σχόλια
απλά ρίξτε την πέτρα σας...
Καλή ακρόαση!!!

23.11.07

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ - ΝΤΙΝΟΣ ΣΑΔΙΚΗΣ

Συνεχίζω ακάθεκτος....
Είπαμε εάν έχετε καμιά ιδέα, διόρθωση ή παρατήρηση,
ευπρόσδεκτη.......

ΝΤΙΝΟΣ ΣΑΔΙΚΗΣ
Ο Ντίνος Σαδίκης γεννήθηκε και μεγάλωσε στου Ζωγράφου, στην Αθήνα. Σε ηλικία 18 ετών φεύγει για σπουδές στα ΤΕΙ Λάρισας και μετά από τρία χρόνια τελειώνει με άριστα τη σχολή Παραϊατρικών επαγγελμάτων, τμήμα Μικροβιολογίας. Εκεί ήταν που κόλλησε και το… μικρόβιο της μουσικής.
Ο ίδιος έχει δηλώσει:
"Την Ιατρική δεν τη παράτησα εγώ, με παράτησε αυτή. Δεν ήταν καμία απόφαση της στιγμής ή μία μεγάλη απόφαση όπως μπορεί να ακούγεται. Με τα χρόνια που περνούσαν σιγά σιγά η Ιατρική με άφηνε. Εξάλλου η μουσική πάντα με τραβούσε περισσότερο και είδα ότι το να γίνω και γιατρός αναγκαστικά, επειδή έφτασα στο πτυχίο, δε με εξέφραζε. Καλύτερα καλός διασκεδαστής, παρά κακός γιατρός."Αυτοδίδακτος στην κιθάρα, γράφει τα πρώτα του τραγούδια και δημιουργεί μαζί με τον Στέφανο Κανελλή τα ΜΑΥΡΑ ΤΗΓΑΝΙΑ, γκρουπ πρόδρομο των ΕΝ ΠΛΩ. Εν τω μεταξύ έχει περάσει σαν αριστούχος, χωρίς εξετάσεις, στην ιατρική της Αθήνας την οποία και παρατάει μετά έξι χρόνια, στο πτυχίο. Γνωρίζεται με τον Δήμο Ζαμάνο και σχηματίζουν τους ΕΝ ΠΛΩ (Αθήνα 1985).Από αυτή την κολλητή σχέση προκύπτει μετά τέσσερα χρόνια και πολλές περιπέτειες, ο ένας και μοναδικός δίσκος του σχήματος με τον ομώνυμο τίτλο «ΕΝ ΠΛΩ» (Penguin 1989 – παραγωγός: Ανδρέας Χριστοφίλης), ο οποίος θεωρείτε και ένας από τους πιο σπάνιους (1000 αντίτυπα) και ακριβούς δίσκους βινυλίου ελληνικού συγκροτήματος. Ιστορίες για πάθη που ξέφτισαν, βαθμιαίες καταπτώσεις, παρέες που βυθίστηκαν στην τρέλα, όνειρα που μέσα τους βρυχούνταν ασταμάτητα χείμαρροι αγωνίας και ελπίδας, ήταν τα αγαπημένα θέματα των ΕΝ ΠΛΩ, αυτά που στοιχειώνουν τον Ντίνο και στην μετέπειτα προσωπική του πορεία.Οι Εν Πλω είναι συγκρότημα θρύλος. Εξαφανίστηκαν πριν καλά-καλά εμφανιστούν στα τέλη του '80, κι όμως αποτελούν για πολλούς σημείο αναφοράς για το ελληνόφωνο - και γενικότερα το ελληνικής προέλευσης - ροκ. Όταν τα 1000 αντίτυπα του "Εν Πλω" εξαντλήθηκαν, δεν εκμεταλλεύτηκαν τις πολύ καλές κριτικές στον τύπο και δεν έδειξαν να ενδιαφέρονται να τυπώσουν περισσότερα. Κι ακόμη, δεν τους απασχολούσαν οι συναυλίες. Από τους Εν Πλω εκτός των δύο φίλων και τον Κώστα Καλογήρου πέρασαν και οι Χρήστος Πολίτης, Δημήτρης Καφούσιας, Στράτος Αλοίμονος. Η μουσική των Εν Πλω είναι περισσότερο "ελληνική" και πρωτότυπη από άλλα γκρουπ που έδρασαν εκείνη την εποχή, τα στοιχεία ελληνικής παράδοσης, όπως κλαρίνα και απόηχοι ρεμπέτικου, είναι πρωτοτυπία. Οι στίχοι αληθινοί, και στα Ελληνικά. Λίγο κλειστοφοβικοί ίσως, απαισιόδοξοι. Η ερμηνεία του Σαδίκη ήταν παθιασμένη αλλά καθόλου "δήθεν" ή στημένη. Η παραγωγή καλύτερη από άλλες εγχώριες της εποχής. Η δισκογραφία τους ήταν πολύ περιορισμένη. Κυκλοφόρησαν έναν μόνο δίσκο, το "Εν Πλω" το 1989. Είχε προηγηθεί το 1987 ένα demo με 10 κομμάτια ηχογραφημένα σε τετρακάναλο. Ένα mini LP με τα remix του "Εν Πλω" που ετοίμασαν, τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ. Κάποια τραγούδια του δίσκου "Μολυβένιες Ιστορίες" του Ντίνου Σαδίκη είναι της εποχής των Εν Πλω. Ένα 7' single που κυκλοφόρησε με το fanzine "Στις Σκιές του Β' 23", περιέχει διασκευή στο "Αντιλαλούν Δύο Φυλακές" του Μ. Βαμβακάρη.
1.DEMO '87 [1987 - TAPE] 2.ΕΝ ΠΛΩ [1989 - LP] 3.ΕΝ ΠΛΩ [1989 - EP] 4.FRAGMENTA III [1991 - EP] 5.ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ; [1991 - EP]
Το 1995 συμμετέχουν στην συλλογή «Act Up – Εν τούτω νίκα» με το κομμάτι "421"
Οι Χρήστος Πολίτης, Δημήτρης Καφούσιας, Στράτος Αλοίμονος αργότερα έφτιαξαν τους Επόμενη Κίνηση και κυκλοφόρησαν το ομώνυμο δίσκο το 1997, ενώ συμμετέχουν επίσης και στο "Μίξερ της Λένας Πλάτωνος" που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά με τη διασκευή στο κομμάτι "Κυψέλη".
Το 1991 ο Ντίνος Σαδίκης βρίσκεται στην Κρήτη και δουλεύει πάνω σε νέο υλικό. Πολύτιμος συνεργάτης σ' αυτή την απόπειρα, ένας φίλος από τους ΕΝ ΠΛΩ, ο μπασίστας Μίμης Καφούσιας. Η περίοδος αυτή της ζωής του Ντίνου αποτυπώνεται τελικά στον πρώτο προσωπικό του δίσκο «ΜΟΛΥΒΕΝΙΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ» (Μύλος 1996). Στο άλμπουμ περιέχεται και η διασκευή του κομματιού των Εν Πλω "Χωρίς Κανόνα", το οποίο τραγουδάει ο Δημήτρης Καφούσιας καθώς ο Ντίνος Σαδίκης ήθελε να δει το αίσθημα που βγαίνει μέσω ενός άλλου ερμηνευτή.
Μετακομίζει στην Θεσσαλονίκη, όπου ζει και εργάζεται ως διευθυντής προγράμματος, παραγωγός και ηχολήπτης στο Ράδιο 88μισό. Εννιά χρόνια μετά τις «Μολυβένιες Ιστορίες», ο δεύτερος προσωπικός δίσκος του Ντίνου Σαδίκη είναι πλέον γεγονός. «Το γέλιο των πολλών» ηχογραφήθηκε στη Θεσσαλονίκη και κυκλοφορεί τον Σεπτέμβρη του 2005. Ο Ντίνος Σαδίκης συμμετείχε και στο CD "Ο Χαμένος Tα Παίρνει Όλα" του Γιάννη Αγγελάκα, όπου τραγουδούσε το ομώνυμο κομμάτι μαζί με τον Αγγελάκα. Εν τω μεταξύ ο Δήμος Ζαμάνος αποχωρεί οικειοθελώς απ τη ζωή το 2004.
Στην Θεσσαλονίκη γνωρίζει καινούργιους φίλους, μουσικούς της πόλης, νέα παιδιά που τον συνοδεύουν μέχρι και σήμερα στις ηχογραφήσεις και στις σπάνιες, είναι αλήθεια, εμφανίσεις του (Φεστιβάλ Διεθνούς Αμνηστίας, Φεστιβάλ Δρυμού, συναυλίες στο Μύλο, στο Gagarin και στον Λυκαβηττό). Συμμετέχει ενεργά μέχρι και σήμερα στους ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ, το γκρουπ που συνοδεύει τον Γιάννη Αγγελάκα.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ :
1996 Μολυβένιες ιστορίες (Μύλος)
1996 Και λοιπόν τι; (EP) (Tsalapetinos Productions)
2005 Το γέλιο των πολλών (Lazy Dog)


Με δικά του λόγια :
Οι μεγάλες ευκαιρίες βρίσκονται παντού. Αρκεί να είσαι εσύ έτοιμος και εντάξει με τον εαυτό σου για να τις δεις. Υπάρχουν ακόμη και στο τελευταίο χωριό. Και στην Κρήτη που έζησα, έζησα τις μεγάλες ευκαιρίες. Οι μεγάλες ευκαιρίες είναι γι' αυτούς που κάνουν καριέρα. Και εγώ δε κάνω καριέρα.
Από τη Θεσσαλονίκη θα με διώξει ένας συντηρητισμός που πιάνω στον αέρα, αρκετά χρόνια τώρα που δεν τον είχε η Θεσσαλονίκη. Βλέπω μία Θεσσαλονίκη σφιχτή. Μια πόλη φοβισμένη απέναντι στο καινούργιο και σε νέα πράγματα. Δεν ήταν έτσι η Θεσσαλονίκη. Ηταν η πόλη των λαών και των πολιτισμών. Αν κάτι έχει να περιμένει πραγματικά η πόλη αυτή, θα έρθει από τους μετανάστες.
Βλέπω πολλά νέα παιδιά να γεμίζουν τα σαββατοκύριακα τα σκυλάδικα και αυτό με τρελαίνει. Θα έλεγα την επόμενη φορά που θα φωνάξουν στις καταλήψεις για το άρθρο 16 να παίξει η Καίτη Γαρμπή. Σε αυτήν πηγαίνουν να διασκεδάσουν ούτως ή άλλως.
90-60-90 είναι η κοινωνία του lifestyle ή αλλιώς η κοινωνία της αρπαχτής, της βιτρίνας και του σταρχιδισμού. Δε με νοιάζει τίποτα, να 'ναι καλά το σώμα μου με τις αναλογίες 90-60-90 και τίποτα άλλο. Αυτός είναι ο τηλεοπτικός πολιτισμός. Το απόλυτο τίποτα. Μία φούσκα. Μία μπούρδα, που θα σκάσει στα μούτρα τους.
Η συνεργασία με το Γιάννη Αγγελάκα βγήκε μέσα από την παρέα. Δε θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Και εγώ και ο Γιάννης λειτουργούμε μέσα από αυτό το πράγμα. Είμαστε άνθρωποι που έχουμε μάθει να παίζουμε μαζί με άλλους.
Ο Μιχάλης Πρέκας ήταν άλλη μία περίπτωση φίλου, που συμμετείχε σε μία οργάνωση, την «Αντικρατική Πάλη» και έκανε κάποια πράγματα. Από εκεί και πέρα, όταν κάποιο τον θεωρώ φίλο τον δέχομαι έτσι όπως είναι. Και είναι πολύ λίγοι οι φίλοι. Δεν είναι φίλοι τα μάτσα μούτσα και οι περιστασιακές σχέσεις. Ανάμεσα στους πολύ λίγους φίλους μου εκείνη την εποχή ήταν και ο Μιχάλης. Θεωρώ μεγάλη μου τιμή που ήταν φίλος μου και αισθάνομαι πολύ όμορφα στην ανάμνηση αυτής της φιλίας.
Η οικογένειά είναι μια παρεούλα, που βοηθάει τα μέλη της να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι. Δεν είναι ούτε ο γάμος ούτε τα βαφτίσια ούτε οι αρραβώνες ούτε τα σκυλογλέντια που κάνουν στους γάμους. Ολα αυτά είναι επιχείρηση. Πιστεύω ότι ο γάμος δεν είναι τίποτα παραπάνω, μία στενή παρέα στο ίδιο σπίτι.
Δε φοβάμαι τον αξιοπρεπή θάνατο. Φοβάμαι τον ξεφτίλα θάνατο. Φοβάμαι τις τελευταίες στιγμές, γιατί σε αυτές παίζεται το παιχνίδι της ζωής. Το τι έζησες, το τι ήσουν, τι έκανες. Φοβάμαι το θάνατο που σου δείχνει ότι δεν έζησες και ελπίζω αυτό το πράγμα να το αποφύγω. Αν το καταφέρω θα είμαι πλήρης. Δεν έχουμε δικαίωμα να πεθάνουμε βλάκες.



18 Αυγούστου 2001
Το γράμμα που ακολουθεί έχει γραφτεί από τον Παντελή Ροδοστόγλου για τον Ντίνο Σαδίκη. Ο Ντίνος Σαδίκης άνοιξε την συναυλία των Κρίνων στο Λυκαβητό (12-9-2001) και, όπως επισημαίνουν οι ίδιοι "δεν είναι ένας απλός καλεσμένος αλλά ένα όνειρο πολλών χρόνων".
- ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ; -
Για μένα που μεγάλωνα στα μέσα της δεκαετίας του '80, ο δίσκος των ΕΝ ΠΛΩ έσκασε εκείνη την εποχή σαν βραδυφλεγής βόμβα. Τις νύχτες, υπό το φως των κεριών με μάτια έκθαμβα, βουτηγμένα στη νοσταλγία, άκουγα αυτή τη μουσική - πότε ήρεμη, πότε δαιμονική - να με κυριεύει με τον μυστικό σπασμό μιας μακρινής συγγένειας και μια φωνή γεμάτη παιδιάστικη ειλικρίνεια, βαπτισμένη θαρρείς σ' ένα απόκοσμο θάμπος να διηγείται ιστορίες αγάπης και πολέμου. Ιστορίες για πάθη που ξέφτισαν, βαθμιαίες καταπτώσεις, παρέες που βυθίστηκαν στην τρέλα, όνειρα που μέσα τους βρυχώντουσαν ασταμάτητα χείμαρροι αγωνίας και ελπίδας. Πάντα αναρωτιόμουν ποιος να 'ταν αυτό ο χαρισματικός τσαρλατάνος, αυτός ο κατασκευαστής ονείρων, ο μυστικοσύμβουλος, ο ταχυδακτυλουργός, ο αγκιτάτορας, ο ακαθορίστου φύλλου κατ' επάγγελμα γόης που ξεχείλιζε ιδέες, συνταγές, πόνο, αναμνήσεις, ιστορίες, παραμύθια για παιδιά. Χρόνια αργότερα βγαίνει ένας δίσκος με τον τίτλο «Μολυβένιες Ιστορίες». Συνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής στον δίσκο αυτό ήταν ο Ντίνος Σαδίκης η «φωνή» και ένα από τα δύο μέλη των ΕΝ ΠΛΩ. Επιτέλους λίγο φως στην υπόθεση. Τα χρόνια περνούσαν και πάντα είχα στο μυαλό μου αυτόν τον άνθρωπο σαν τον χαμένο μου πατέρα, σαν τον αγέννητό μου γιο, σαν ένα προσφιλές και οικείο φάντασμα που με συντρόφευε στους κόλπους μιας φαντασμαγορίας κάποιας προηγούμενης και ξεχασμένης μου ζωής. Η μοίρα το 'φερε να συναντηθούμε με τον Ντίνο στην Θεσσαλονίκη, στα πλαίσια μιας συναυλίας της Διεθνούς Αμνηστίας όπου θα συμμετείχαν τα Διάφανα Κρίνα, ο Ντίνος Σαδίκης και κάποια άλλα συγκροτήματα. Στο αυτοκίνητο, στο δρόμο για τη Θεσσαλονίκη με τα υπόλοιπα παιδιά απ' τα Κρίνα συζητούσαμε γι' αυτή τη συνάντηση, άλλοι με περίσσια αγωνία, άλλοι με απλό ενδιαφέρον. Το βράδυ, όταν ο Ντίνος με το συγκρότημά του βγήκαν να παίξουν, σε μια κατάμεστη «Υδρόγειο», έκατσα οκλαδόν στο πλαϊνό μέρος της σκηνής και γεμάτος αγαλλίαση και δέος παρατηρούσα αυτόν τον άνθρωπο, γυμνό απ' τη μέση και πάνω να φτύνει τις λέξεις του σαν μανιακός σε παραλήρημα, ένας Πήτερ Παν - Ίγκυ Ποπ παραδομένος στις δίνες ενός δαιμονικού χορού που πήγαζε από τα όνειρα των Ζουλού και τα υψίπεδα της κόλασης. Στο τέλος της συναυλίας, έπεσε πάνω μου σαν να με γνώριζε καιρό. Ήπιαμε αρκετές μπύρες αγκαλιά και μου διηγόταν τη ζωή του, τα χρόνια που ήταν μακριά μου. Ζήσαμε κι άλλες χαρές έκτοτε. Ο Ντίνος είναι ένα αθώο παιδί, μια λυπημένη σκέψη που περιφέρεται γυμνή στις ερημιές της σύγχρονης Πομπηίας και που αρέσκεται να μετατρέπει τη λύπη σε ομορφιά και να εξακτινώνεται σε φως και φθόγγους. Η ανάμνηση και η προσδοκία του τον κάνουν να ζει πέρα απ' τον ίδιο του τον εαυτό. Κάποια στιγμή της ζωής του ο Ντίνος έπρεπε να διαλέξει: ή αυτός ήταν «τρελός» ή ο κόσμος γύρω του. Διάλεξε τον κόσμο. Κι είχε δίκιο.
Παντελής Ροδοστόγλου Εκ μέρους και των υπόλοιπων παιδιών που αποτελούν τα Διάφανα Κρίνα.



Συνεντευξεις του Ντίνου Σαδίκη: http://www.ypokoultoura.gr/music/en_plw/in_rock-en_plw.html http://www.ypokoultoura.gr/music/en_plw/xoris_kanona_96.html http://www.atraktos.net/article.asp?cat=16&article=1125

Οι πηγές μου:
http://www.geocities.com/diafanakrina_gr/afierwmata_gramma.htm
http://www.rocking.gr
http://www.ypokoultoura.gr/music/en_plw/en_plw.html
www.pathfinder.gr

21.11.07

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΓΚΟΣ

Άλλο ένα μικρό αφιέρωμα.......


ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΓΚΟΣ
Ο Γιώργος Τσίγκος έχει εκδώσει πέντε συλλογές ποιημάτων:

"Ο ίσκιος του ήλιου" - 1979
"Φώναζαν τα όνειρα" - 1980
"Οδηγίες πίσω" - 1984
"Έλα ρε κόφτη πλάκα" - 1986
"Η Μεγάλη Τέλεια Αγάπη" - 2001



Συμμετέχει σε ροκ σχήματα προς τα τέλη της 10ετίας του '80. (με γνωστότερους τους ΡΕΚΒΙΕΜ). Το συγκρότημα "Γιώργος Τσίγκος & Μαύροι Κύκλοι" δημιουργήθηκε τον Νοέμβρη του 1990. Η πρώτη δισκογραφική τους παρουσία έγινε με το μίνι LP "Τετραγωνισμένα Φύλλα". Ακολούθησαν οι δίσκοι: "Οι Χαμένοι Ποιητές Μας" -LP-1992 (Wipe out) Συμμετοχή στην συλλογή "Μαγικό Βοτάνι"-1994 (Wipe out) με το τραγούδι "Παλιάτσος""Η Πόλη των Αθανάτων" -LP-1995 (Wipe out) "Πάνινες Κούκλες" -CD- 1997 (ΕΜΙ-Harvest) Επανακυκλοφορία σε ένα CD "Οι Χαμένοι Ποιητές Μας" και "Τετραγωνισμένα Φύλλα" "Tango Βατράχων" -CD-2000 (ΕΜI-Harvest) Επανακυκλοφορία του LP "Πόλη των Αθανάτων" σε CD (Wipe Out)


Με δικά του λόγια:
"Τι είναι ροκ και τι δεν είναι ροκ. Υπάρχουν τα τηλεπορνίδια σκυλοαστέρες που αυτοαποκαλούνται καλλιτέχνες και τους γλείφουν οι εκάστοτε λακέδες δημοσιογραφίσκοι των δισκογραφικών εταιρειών. Εγκάθετοι ενός γνωστού κυκλώματος μαστροπείας στυγνής εκμετάλλευσης με θύματα και τελικούς αποδέκτες ένα σωρό παιδιά που στη πιο εύπλαστη ηλικία τους, πάνω στα πρώτα σκιρτήματα της καρδιάς τους τα εκμεταλλεύονται οι τυχοδιώκτες εμπορίσκοι ονείρων για να κάνουν πιο χρυσή τη πουτανιά τους. Πρόσεξε δεν φταινε μόνο αυτοί, φταινε και τα θύματα, τα καταναλωτικά γουρουνάκια. Ένας δίσκος ποπ σκυλαστέρα μόνο με την αναγγελία της κυκλοφορίας του πουλάει και μετά βγαίνουν διάφοροι τυχάρπαστοι, ανεγκέφαλοι και καμαρώνουν για το χαμηλό επίπεδο ενός ολόκληρου λαού. Μιλάμε για κατάντια όταν έχεις να κάνεις με διακόσιες χιλιάδες δίσκους φτηνής κι εφήμερης κατανάλωσης κι από την άλλη δεν έχεις να αντιπαραθέσεις κανένα επίπεδο, έστω άντε όχι ανάλογο σε πωλήσεις αλλά να υπάρχει στοιχειωδώς. Π.χ. Έχουμε μπαλέτο στην Ελλάδα; Έχουμε λυρική σκηνή; Έχουμε τζαζ; Έχουμε κλασική μουσική; Έχουμε μόρφωση; Έχουμε υγεία; Έχουμε ελευθερία; Ε λοιπόν ούτε ροκ έχουμε. Κι αυτό είναι το λιγότερο. Παράγουμε σαβούρα και κάνουμε τις γενιές που έρχονται σαβουρομαζώχτρες να τις πηδάνε οι εκάστοτε σαβουρογάμηδες, οι ευκατάστατοι νταβατζήδες μιας υποτιθέμενης τέχνης. Από την άλλη υπάρχει κι αυτή η υπόγεια σκηνή που με το αίμα της πληρώνει την αδιαφορία της μάζας, των πολλών. Πληρώνει από τη τσέπη της για τα όνειρά της και το ψώνιο της αδιαφορώντας για τα παραπάνω πρόβατα καταναλωτές που άντε το πολύ να απεργήσουν και καμιά μέρα αν τους το υποδείξει το κόμμα κι εκεί πάνω να πάθουν καμιά κρίση επαναστατικότητας και να κατέβουν στο δρόμο για να ζητήσουν καλύτερες συνθήκες σφαγής. Οι ρομαντικοί, «ρόκερς» ας τους πούμε, αιθεροβάμονες στην Ελλαδίτσα εισπράττουν το τίμημα της μοναξιάς και της αδιαφορίας. Αν τολμήσουν δε και βάλουν και κανένα στίχο παραπάνω από τρεις λέξεις (η μία σίγουρα είναι η Αγάπη γιατί είναι σίγουρο χαρτί) τότε είναι σχεδόν βέβαιο ότι κανείς δεν πρόκειται να τους ανακαλύψει ποτέ. «Στα αρχίδια τους» θα σου απαντήσουν γιατί δεν παίζουν τη μουσική τους στα υπόγεια κυνηγημένοι από το κουτοπόνηρο κατεστημένο για να βγάλουν λεφτά. Δεν φοβούνται το μεροκάματο ακόμα και σε γιαπιά κι εργοστάσια προκειμένου να παίζουν αυτό που γουστάρουν κι ονειρεύονται. Τα όνειρα και οι ελπίδες κάποιων παιδιών, αυτής της πραγματικής ζωής, ζωγραφίζουν με τα πολύχρωμα φτερά τους ουρανούς των ελπίδων και δεν φοβούνται να τους ταξιδέψουν γατί ξέρουν καλά πως η ζωή ανήκει στους τολμηρούς κι οι άλλοι δειλοί μετά το πεντάλεπτο διάλειμμα που τους παραχωρούν τα αφεντικά της εμπορευματικής «τέχνης», μέσα στη σκατοκόλαση που επέλεξαν να ζήσουν θα ξαναβάλουν τα κεφάλια μέσα στο βόθρο. Τα περιοδικά λαϊκής κατανάλωσης ασχολήθηκαν παραπάνω κάτω από τις υποδείξεις των εταιρειών και πρόβαλλαν κατά κόρο τα ίδια και τα ίδια συγκροτήματα κατασκευάζοντας και ψευτοδιλήμματα και προβληματισμούς του κώλου. Π.χ. το ροκ της βόρειας Ελλάδας εναντίον της νότιας Ελλάδας, το hip-hop και low bab και πάει λέγοντας. Τόση μαλακία και τόσο μελάνι για τόσο χαζά θέματα πληρωμένα εκ των προτέρων από τους διάφορους άσχετους μανατζερίσκους του κυκλώματος. Στόχος είναι βέβαια να ξεχάσουμε τα πραγματικά προβλήματα, να αποπροσανατολίσουμε το πιο υγιές κομμάτι της νεολαίας και να το βάλουμε κάτω από ταμπέλες να σφαχτεί για το χατίρι της γκλαμουριάς μας. Κάνουν ότι και ο πόλεμος όταν θέλει να θάψει στα συντρίμμια τα πραγματικά προβλήματα των φτωχών. Υπήρξε λοιπόν μια κακώς εννοούμενη άνθιση κι εκεί επάνω πίστεψα ότι πολλά παιδιά τώρα καλλιεργούν το πνεύμα τους περισσότερο, διαβάζουν, ασχολούνται με τις τέχνες αποκτούν κριτικό πνεύμα και απαιτούν περισσότερη ζωή αρνούμενοι τη γλυκιά βόλεψη της καραμελένιας επιβίωσης. Νόμισα ότι μαζί με όλα αυτά τα μουσικά σχήματα που παίζουν ηλεκτρική μουσική και ψάχνουν για γκόμενες και λεφτά να αγοράσουν μηχανάκι, θα έβγαιναν στη πιάτσα συγκροτήματα που θα είχαν ένα λόγο ουσίας, θα κατήγγειλαν τη στείρα ζωή μας, θα απαιτούσαν με τα τραγούδια τους την πραγματική αγάπη, την ανιδιοτελή κι όχι εκείνη τη μίζερη που θέλει σαν χωρίζεις από τον σύντροφο σου να τον εκδικείσαι ή να καταφεύγεις στα κλαψομούνικα άσματα.
Μου στέλνουν πολλά παιδιά τα τραγούδια τους και αλήθεια είναι ότι υπάρχει ψυχή και δύναμη μέσα τους. Είναι φοβερό πως αυτά τα παιδιά κάτω από τόσο αντίξοες συνθήκες (ειδικά όσοι διαμένουν εκτός Αθηνών) καταφέρνουν και δημιουργούν. Όσο για την εξέλιξη τώρα γίνονται περισσότερες πρόβες, τα παιδιά τρέχουν στα ωδεία, είναι τα πιο όμορφα μιας καλοταϊσμένης όσο και φοβερά μοναχικής γενιάς. Οι νότες παραμένουν επτάψυχες. Η μήτρα είναι στείρα και δεν γεννάει τίποτα ιδιαίτερο. Αυτό το ρημάδι το ιδιαίτερο ή το έχεις ή δεν το έχεις. Να το κατασκευάσεις πάντως στον υπολογιστή με πρόγραμμα και καλούπια δεν θα στο επιτρέψει η μάνα φύση. Σας θυμίζω πως τα τελευταία δέκα χρόνια βγήκαν εκατοντάδες σχήματα και κυκλοφόρησαν χιλιάδες δίσκοι από τους οποίους ελάχιστα μουσικά πράγματα θυμάστε να μου πείτε. Εννοώ βέβαια αξιόλογα που να άγγιξαν τη ψυχή σας. Συνοδοιπόροι οι περισσότεροι των εκτός Ελλάδος «συναδέλφων» δεν τολμούν το κάτι άλλο και προσπαθούν μόνο να επιβιώσουν μονοδρομώντας την εύκολη συνταγή της αντιγραφής. Όχι δεν λεω ότι είμαι εγώ από τη μεριά της παρθενογένεσης γιατί δεν την είδα πουθενά για να σας την ομολογήσω. Παραμένω λάτρης του ιδιαίτερου στίχου των τραγουδιών μου και σαν τέτοιος την Αλήθεια μου θα την πω. Τώρα είναι ο μεγάλος ποιητής επίκαιρος όσο ποτέ κι όποιος αυτοαποκαλείται και λεει και για άλλους πως είναι ποιητές είναι άξιος της μοίρας του, αυτής της σκατόψυχης. Μη με βάλετε στο κόπο να πω ονόματα, αυτοί που με εκτιμούν και γω το ίδιο, τα έχουν ακούσει κατ΄ ιδίαν κι έτσι πρέπει να μείνουν μιας κι εγώ δεν είμαι άξιος κριτής του καθενός ονείρου και πόσο μάλλον όταν όλοι ξέρουν πως σιχαίνομαι αυτόν τον ρόλο των δισκοκριτικών, αυτών πορνιδίων της Τέχνης."


Η απάντηση σε e-mail που του είχα στείλει μας δείχνει τι κάνει αυτό τον καιρό:
"Είναι πάντα μεγάλη μας χαρά όταν επικοινωνούν μαζί μας οι φίλοι γιατί να ξέρεις πως έτσι νιώθουμε για όσους μοιράζονται όνειρα και μουσική μαζί μας.Να ξέρεις πως με την στήριξή σου μας βοηθάς να τελειώσουμε τον έκτο δίσκο μας που παλεύουμε εδώ και δυό χρόνια και που πολύ πιθανόν να έχει τον τίτλο «εθνοπορνοστάρ».
Ευχόμαστε να τα πούμε από κοντά κάποια μέρα, Γιώργος"





περισσότερες πληροφορίες:
http://www.tsigos.20m.com/
http://www.myspace.com/giorgostsigkosoimauroikykloi

17.11.07

ΒΡΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑ 17-11-2007

Επέτειος του Πολυτεχνείου και δεν θα μπορούσα
να ξεφύγω από το κλίμα της ημέρας....

Τι έχουμε για σήμερα;;;

Δ.Σαββόπουλος - Η συγκέντρωση της ΕΦΕΕ
Β.Παπακωνσταντίνου - Τσε
Μάνος Λοϊζος - Ο δρόμος
Παύλος Σιδηρόπουλος - Της εθνικής συμφιλίωσης
Τζίμης Πανούσης - 17 Νοέμβρη απόγευμα
Goin'Through - Η γιορτή
Διονύσης Τσακνής - Νοέμβρης '91
Νίκος Πορτοκάλογλου - Υπάρχει λόγος σοβαρός
Νικόλας Άσιμος - Της επανάστασης

Πατάς εδώ και την "ακούς" ΚΑΝΟΝΙΚΑ

για επιθυμίες, παρατηρήσεις, σχόλια
απλά ρίξτε την πέτρα σας...
Καλή ακρόαση!!!

15.11.07

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ - ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕΣΗΜΕΡΗΣ

Το ξέρω.. Υποσχέθηκα να μην γίνει πάλι μια ψηφοφορία όπου θα ψήφιζα μόνο εγώ....
Έτσι έγινε....Δεν έκανα καμιά ψηφοφορία!!! Απλά αποφάσισα...
Αφήνοντας την πλάκα και συνεχίζοντας την ξενάγηση μας στο Μοναστηράκιιιιι....Τι λέω;;; Τι έλεγα;;; Α!!! Θυμήθηκα...Εάν θέλετε αφιέρωμα για κάποιον - α - ους ρίξτε ιδέες... περιμένω.

Σταμάτης Μεσημέρης
γνωστός τραγουδοποιός (συνθέτης, στιχουργός και ερμηνευτής)
Γεννήθηκε στις 25/9/1948 στην Αθήνα, πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών και Κλινικής Ψυχολογίας,δραστηριοποιείται από το 1987 τόσο στη δισκογραφία με πολλές γνωστές επιτυχίες στο ευρύτερο κοινό όσο και σε συναυλιακούς χώρους και μουσικές σκηνές έχοντας στις μουσικές του αποσκευές τραγούδια που αγαπήθηκαν και τραγουδιούνται ακόμα.





Το 1987 με το συγκρότημά του ΡΩΓΜΕΣ περιοδεύει σε 40 πόλεις στην Ελληνική περιφέρεια με τραγούδια που δισκογράφησε την επόμενη χρονιά (1988) με τη φωνή του ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Το 1989 με παραγωγή του ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ κυκλοφορεί το πρώτο προσωπικό του δίσκο (ΜΕΘΑΩ) που λογοκρίνεται και δε κυκλοφορεί για 6 μήνες
Το 1990 συμπράττει στη δημιουργία του πρώτου 2πλου LIVE δίσκου ΑΤΤΙΚΟΝ με τραγούδια από ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και ΝΤΑΛΑΡΑ
Το 1991 κυκλοφορεί τον 2ο προσωπικό του δίσκο ΑΠΟΔΡΑΣΗ και εμφανίζεται σε ιστορικές σκηνές μέχρι το 1996 (ΡΟΝΤΕΟ, ΑΧ ΜΑΡΙΑ, ΑΝ, ΚΑΦΕΘΕΑΤΡΟ ΚΟΔΡΙΓΚΤΩΝΟΣ, ΚΕΝΤΡΙ, CLUB22, ΒΑΤΡΑΧΟΙ).
Το 1993 κυκλοφορεί τον 3ο προσωπικό του δίσκο ΑΓΡΙΟ ΠΛΗΘΟΣ
Το 1994 δισκογραφεί πάλι με το ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ το δίσκο ΔΕ ΣΗΚΩΝΕΙ.
Το 1995 κάνει ένα δίσκο στον ΓΙΑΝΝΗ ΓΙΟΚΑΡΙΝΗ με λαϊκές / μπλουζ μπαλάντες που συμπράττουν διάφοροι σημαντικοί καλλιτέχνες όπως ο Πάνος και ο Χάρης Κατσιμίχας.
Το 1996 σε παραγωγή ΒΑΣΙΛΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ δισκογραφεί το ΑΥΡΙΟ με τη ΜΑΡΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ ,ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΑΝΟΥ
Το 1997 δισκογραφεί πάλι με τον ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΩ
Το 1998 επιχειρεί άνοιγμα στο λαϊκό χώρο και δισκογραφεί με τη ΓΛΥΚΕΡΙΑ το δίσκο ΦΤΕΡΟΥΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΛΑΡΟΥ για την ομώνυμη τηλεοπτική σειρά που παίζεται 2 χρόνια με το ΝΩΡΙΣ σαν τραγούδι τίτλων.
Το 1999 κυκλοφορεί το ΣΤΟΙΧΗΜΑ με τη φωνή του ΓΕΡΑΣΙΜΟΥ ΑΝΔΡΕΑΤΟΥ.
Το 1999 συμμετέχει στο δίσκο του ΛΑΥΡΕΝΤΗ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑ ΕΤΣΙ ΔΡΑΠΕΤΕΥΩ ΑΠ ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ [Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ].
Το 2000 κυκλοφορεί το 4πλούν προσωπικό Live cd ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Ο ΚΑΠΝΟΣ ΤΟΥ ΙΝΔΙΑΝΟΥ
που είναι πλέον συλλεκτικός.
Για αυτόν τον δίσκο το http://www.mic.gr/ έγραφε στην στήλη Babelogue (05/04/2001)

ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ
Το Γκίνες θα έπρεπε να τον είχε καταγράψει ήδη, αφού δε νομίζω πως πουθενά στον κόσμο θα υπάρχει μουσικός που κυκλοφορεί ένα τετραπλό cd και το μοιράζει δωρεάν. Πριν λίγο καιρό ο Παπαδάμου των Χειμερινών Κολυμβητών χάριζε το νέο του δίσκο σε cd-r, αλλά ο Σταμάτης Μεσημέρης ανέβασε πολύ τον πήχυ. Τετραπλό cd, κανονικό, εργοστασίου, με σούπερ συσκευασία - πολυσέλιδο booklet, εντελώς δωρεάν. Στοιχίζει βέβαια στον δωρίζοντα κάτι παραπάνω απ' το mp3, μένει όμως για πάντα. Τρεις ώρες live, 49 τραγούδια, τα μισά δικά του, τα υπόλοιπα λαϊκά, ρεμπέτικα και αρχοντορεμπέτικα από ένα μουσικό που έχει μια θέση στην ελληνική μουσική, κάπου μεταξύ Σαββόπουλου, Άσιμου, Σιδηρόπουλου...

Πόσο μου λείπεις - Β.Παπακωνσταντίνου - Τ.Κικίδου

ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΩΣ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΣ Ή ΣΥΝΘΕΤΗΣ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΨΕΜΑ Ν'ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΩ - 1997
ΓΛΥΚΕΡΙΑ - Η ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ - ΤΟ ΦΤΕΡΟΥΓΙΣΜΑ ΤΟΥ ΓΛΑΡΟΥ - 1998
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΔΕΣΥΠΡΗΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΤΡΕΝΟ - 1998
ΛΑΥΡΕΝΤΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑΣ ΕΤΣΙ ΔΡΑΠΕΤΕΥΩ ΑΠ' ΤΙΣ ΠΑΡΕΕΣ - 1999
ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΤΟΣ ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ - 2005
ΣΤΕΛΙΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ ΠΕΤΡΙΝΑ ΚΑΡΑΒΙΑ - 2005
ΕΣΤΟΥΔΙΑΝΤΙΝΑ Ν.Ιωνίας ΒΟΛΟΥ ΔΑΚΡΥ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ - 2006
ΣΑΚΗΣ ΤΣΙΛΙΚΗΣ ΜΩΒ - 2007
ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΠΑΜΠΟΥΝΗΣ ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΟΥΛΙΑ ΔΕΝ ΠΕΤΑΝΕ - 2007 ΤΑΝΙΑ ΚΙΚΙΔΗ DICKENS ZOO ΔΥΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ - 2007
ΑΛΚΗΣΤΗΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ ΣΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ - 2007
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΑΤΖΗΣ ΕΡΩΤΟΒΡΟΧΙ - 2007
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΣΤΑ ΚΥΜΑΤΑ ΔΡΑΠΕΤΕΣ - 2007
Άλλη μια συνεργασία του Σταμάτη Μεσημέρη με τους Locomondo αυτή τη φορά ανακοινώθηκε από τον τραγουδιστή και κιθαρίστα του γκρουπ Μάρκο Κούμαρη όπως παρουσιάζεται στη συνέντευξη του στο περιοδικό Δίφωνο Νοεμβρίου 2007

Το τρένο - Γρηγόρης Δεσύπρης

Στοιχεία πήρα από:
http://dimitrisdimitrakas.gr/
http://dessypris.com/
http://www.stonaera.gr/
http://portal.kithara.gr/

12.11.07

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ - ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ

Ανοίγω σήμερα ένα νέο κεφάλαιο
κατά κάποιον τρόπο σε τούτο το blog.
Θα προσπαθήσω κατά καιρούς να κάνω
μικρά αφιερώματα σε ανθρώπους που άφησαν
το σημάδι, το στίγμα τους εαν θέλετε στην
ηλεκτρική ή εναλλακτική ή ροκ (εαν νομίζετε) σκηνή
της χώρας.

Και αφού έχω γίνει πλέον καλπολάγνος είχα την ιδέα
να διεξαχθεί ψηφοφορία για να ΕΠΙΛΕΞΩ
σε ποιόν θα κάνω το πρώτο αφιέρωμα.
Κατόπιν λοιπόν ψηφοφορίας όπου συμμετείχα ΕΓΩ
έλαβαν:
ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ - ψήφοι 1
ΛΟΙΠΟΙ - ψήφοι 0
λευκά/άκυρα - ψήφοι 0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ 1ο: ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ

Ο τραγουδοποιός Νικόλας Άσιμος γεννήθηκε
στις 20 Αυγούστου του 1949 στη Θεσσαλονίκη.
Το πραγματικό του όνομα ήταν Νικόλαος Ασιμόπουλος







Ο ίδιος δήλωνε:
<<Ονομάζομαι Νικόλας Άσιμος. Ουχί Νίκος ουδέ Νικόλαος. Νικόλας και το Άσιμος με γιώτα. Ουχί Ασίμος-ουδεμία σχέση έχω με τον Ισαάκ Ασίμωφ. Τώρα θα μου πεις γιατί το Άσιμος με γιώτα Γιατί όταν λέμε "ο τάδε είναι άσημος τραγουδιστής... "η λέξη "άσημος" παίζει το ρόλο επιθετικού προσδιορισμού στη λέξη "τραγουδιστής" και γράφεται με ήτα. Ενώ το Άσιμος είναι όνομα ή καλύτερα επώνυμο και ουχί ο επιθετικός προσδιορισμός του εαυτού μου>>







Το έργο του μέχρι το 1982 ,9 "παράνομες" κασσέτες,
το διακινεί μόνος του με τους δικούς του όρους.

Το 1982 ο Νικόλας υπογράφει ένα συμβόλαιο με την ΜΙΝΟΣ
και βγάζει τον πρώτο του δίσκο στο τέλος της χρονιάς.
"ΞΑΝΑΠΕΣ” ο τίτλος του και συμμετέχουν η Χαρούλα Αλεξίου
με 2 τραγούδια καθώς και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου.

1987 δίνει ως συνθέτης 5 τραγούδια
στο Βασίλη Παπακωνσταντίνου για τον δίσκο “ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ”.

1989 κυκλοφορεί από τη ΜΙΝΟΣ το δεύτερο του προσωπικό LP:
“Το Φαναρι του Διογένη”.
Ο Νικόλας δεν βρίσκεται όμως πια στη ζωή.
Η Σωτηρία Λεονάρδου (που αναγράφεται στο οπισθόφυλλο
του δίσκου ως Σοφία) ερμηνεύει 2 τραγούδια
και αναφέρει χαρακτηριστικά ότι :
“Έγινε παρέμβαση από την εταιρία.
Τα τραγούδια του είτε κόπηκαν είτε ωραιοποιήθηκαν”.

Το 1992 κυκλοφορεί απ’ο την ΜΒΙ ο τρίτος δισκος
του Νικόλα με τίτλο: “ Στο φαλημέντο του κόσμου “.
Το ομώνυμο τραγούδι ερμηνεύει ο Παπακωνσταντίνου
που συμμετέχει με 2 τραγούδια.
Τα υπόλοιπα 7 τραγούδια τα ερμηνεύει ο ίδιος ο συνθέτης.

Το 2002 κυκλοφορεί διπλό cd με τίτλο "Βιομηχανία του Πεζοδρομίου"







Περισσότερες πληροφορίες για την ζωή του Νικόλα θα βρείτε
ΕΔΩ , ΕΔΩ κι ΕΔΩ
Οι πληροφορίες που χρησιμοποίησα οι περισσότερες
είναι παρμένες από αφιέρωμα που δημοσιεύτηκε
στη μηνιαία εφημερίδα In Rock, Σεπτέμβρης 1995,
γραμμένο από τον Δημήτρη Παπαδημητρίου.

10.11.07

ΒΡΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑ 10-11-2007

Eκπομπή περίεργων επιλογών
που δεν ξέρω πως μου "έκατσαν" έτσι...

Τι έχουμε για σήμερα;;;

Ο ΚΟΥΡΕΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ -
- ΕΓΡΑΨΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΕΝΑ Χ
ΥΠΟΓΕΙΑ ΡΕΥΜΑΤΑ - ΒΡΟΧΗ
ΕΝΔΕΛΕΧΕΙΑ - ΜΙΣΗ ΣΕΛΙΔΑ ΕΝΟΧΕΣ
ΔΡΑΜΑΜΙΝΗ - ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΑΝΟΙΧΤΑ
ΝΙΚΟΣ ΖΙΩΓΑΛΑΣ - ΠΕΡΑΣΕ Η ΜΠΟΡΑ
ΔΙΑΦΑΝΑ ΚΡΙΝΑ - ΜΕΡΕΣ ΑΡΓΙΑΣ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕΣΗΜΕΡΗΣ - ΚΟΥΑΪΟ
ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΜΑΛΑΜΑΣ - ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΟΙ ΜΑΓΟΙ
ΧΑΪΝΗΔΕΣ - ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

Πατάς εδώ και την "ακούς" ΚΑΝΟΝΙΚΑ
για επιθυμίες, παρατηρήσεις, σχόλια
απλά ρίξτε την πέτρα σας...
Καλή ακρόαση!!!

7.11.07

ΜΑΘΗΜΑ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ
















ΠΩΣ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ
ΣΤΑ ΙΣΠΑΝΙΚΑ;;;;

ΒΙΛΑΜΠΑΦΟ!!!

ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΣΥΛΛΟΓΗΣ
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ
ΑΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΦΥΤΩΝ
& ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΖΩΝΙΑΝΑ ΜΥΛΟΠΟΤΑΜΟΥ , ΡΕΘΥΜΝΟ. ΚΡΗΤΗ

(ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΟ....)

6.11.07

ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗ, ΒΡΕΧΕΙ

Βρέχει..... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!

Το παρακάτω ζητήθηκε απο την σοκολάτα πορτοκάλι !!!

Buffalo Soldier /...

Έχω μια τρέλλα (όχι ψέματα είναι έχω πολλές τρέλες) με την διαφήμιση. Όποτε απαντάω στην κλασσική ερώτηση: "εάν δεν ήσουν αυτό που είσαι, τι θα ήθελες να είσαι;;;" απαντάω μονολεκτικά: "διαφημιστής"... Χειραγωγός της κοινής γνώμης (... Η κοινή γνώμη, μια κοινή, μια πόρνη, μια παλιογυναίκα τρυφερή, μια κατσαρίδα, μια εφημερίδα γράφει ραβασάκια σ' όποιον βρει...) απόγονος και τέκνο άξιο του Γκέμπελς να πείθω με ψέματα πολύχρωμα, να υπόσχομαι πλαστικούς παράδεισους και την απόλυτη νιρβάνα μέσα από την κατανάλωση των προϊόντων που ΕΓΩ πλασάρω!!! Μην γελιέστε όλα την σήμερον ημέραν ΠΡΟΪΟΝ είναι, είτε είναι μια κονσέρβα, είτε παροχή υπηρεσιών, είτε πολιτική, είτε ένα βιβλίο, είτε ένα τραγούδι, είτε ο ίδιος μας ο εαυτός τον οποίο ξεπουλάμε φτηνά γιατί δεν κατέχουμε την "υψίστη τέχνη" του σήμερα, την τέχνη του μάρκετινγκ!!!

I 'm a buffalo soldier που δίνω τις μάχες άλλων κι όχι τις δικές μου, αντί να είμαι A soldier of fortune που θα έχω παλέψει με ανεμόμυλους, ΝΑΙ με ανεμόμυλους αλλά με τους δικούς μου ανεμόμυλους....

Για να επιστρέψω στις διαφημίσεις, αυτή εδώ έρχεται από μια εποχή όπου η διαφήμιση απευθυνόταν σε ένα κοινό όχι τόσο "υποψιασμένο" όσο σήμερα και θα μπορούσα να την χαρακτηρίσω ως και "αθώα" ακόμα (την εποχή γιατί οι διαφημίσεις πάντα ένοχες είναι)


Έξω η βροχή συνεχίζει να πέφτει.... ράιθρου!!!

4.11.07

ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΟΝΤΗ ΓΙΟΡΤΗ

Ποτέ μου δεν κατάλαβα αυτή την έκφραση...

Αυτή εδώ η ανάρτηση έρχεται ως υστερόγραφο στην προηγούμενη εκπομπή ή σαν συμπλήρωμα καλύτερα.... Πρώτα ένα τραγούδι... μια διασκευή για την ακρίβεια του "ΕΔΩ", τραγούδι γνωστό στους περισσότερους από το συγκρότημα ΤΡΥΠΕΣ. Την διασκευή που είναι "ζωντανά" ηχογραφημένη (μεταξύ μας ούτε αυτή την έκφραση την έχω καταλάβει, δηλαδή υπάρχει και "νεκρή" ηχογράφηση... "πεθαμένη" μπορεί "νεκρή" όμως;;;) την βρήκα να "κόβει βόλτες" (άλλη έκφραση που θέλει ανάλυση... κόβω τυρί... ο.κ. κόβω το δέντρο ο.κ. αλλά να παίρνω το μαχαίρι, το πριόνι ή ό,τι αιχμηρό βρω μπροστά μου και να βγαίνω στον δρόμο για να κόψω βόλτες;;; Θα με συλλάβουν για οπλοκατοχή...).... που ήμουν;;; Α! Ναι!!! Την διασκευή λοιπόν αυτή την βρήκα στο διαδίκτυο και μου άρεσε οπότε είπα να την μοιραστώ μαζί σας... Δεν ξέρω ποιό παλικάρι την έκανε αλλά είναι πολύ πετυχημένη!!! Να την αφιερώσω στην Ευρυδίκη, όχι την γνωστή σε σας αλλά την γνωστή σε μένα....

Trypes - Edo (Xasa...

Και για να ξεκινήσει καλά η βδομάδα σας το βίντεο που ακολουθεί... Για όσες κι όσους δεν ομιλούν γαλλικά ή ισπανικά ο παρουσιαστής συνδέεται με τον δημοσιογράφο που παίρνει συνέντευξη από μία κυρία ΚΩΦΑΛΑΛΗ που πήρε προαγωγή και έγινε διευθύντρια μεγάλης εταιρίας, η ερώτηση του δημοσιογράφου (που μεταφράζει η κυρία δίπλα του στην νοηματική) είναι:

"Πως καταφέρατε να πάρετε αυτή την θέση;;;"

και η κυρία (ΚΩΦΑΛΑΛΗ ΕΙΠΑΜΕ) απαντά με τρόπο που δεν χρειάζεται μετάφραση.....

ΥΓ.: κατάλαβες Κερασία μου πως "ορισμένες" παίρνουν "θέσεις";;;

3.11.07

ΒΡΑΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΥΛΑ 3-11-2007

Η πρώτη εκπομπή του Νοέμβρη!!!

Τι έχουμε για σήμερα;;;
LOCOMONDO - ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ
ΣΑΚΗΣ ΜΠΟΥΛΑΣ - ΡΕΓΓΑΙ ΚΑΙ ΛΑΚΕΡΔΑΙ
ΓΙΩΡΓΟΣ RASTAFARI ΚΟΦΤΗΣ -
- ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΩ (REGGAE REMIX)
ΤΡΥΠΕΣ - ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
ΤΖΙΜΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ - ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ
ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ - ΧΕΙΜΩΝΑΣ
ΤΕΡΜΙΤΕΣ - ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΜΕΣΗΜΕΡΗΣ - ΒΡΑΔΥΝΕΣ ΠΕΡΙΠΟΛΙΕΣ

Πατάς εδώ και την "ακούς" ΚΑΝΟΝΙΚΑ

για επιθυμίες, παρατηρήσεις, σχόλια
απλά ρίξτε την πέτρα σας...
Καλή ακρόαση!!!

2.11.07

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

Καλημέρα, καλησπέρα, καληνύχτα!!!
Καλό μήνα!!!

Είπα να τον ξεκινήσουμε κλασσικά, μ' ένα χαμόγελο!!!
Για τον phantom_pad που ξεκίνησε 40ήμερες διακοπές,
για την πρώην petalida πλέον σοκολάτα-πορτοκάλι,
για την αστάρτη που βρίσκεται καθ' οδόν για ένα νέο κεφάλαιο
στο ημερολόγιο της ζωής, για όλες κι όλους εσάς που περνάτε
από δω....